Fitness

Pure strength

Pure strength er en fantastisk “allround-træningsform” for alle – uanset om du ønsker at tabe dig, være stærkere funktionelt, komme i bedre form, forbedre din eksplosivitet, og/eller udholdenhed i forbindelse med diverse idrætsudøvelser. Pure strength er varieret og nyskabende træning, hvor man hele tiden er i konkurrence med sig selv om at klare udfordringerne bedre end sidste omgang. Vi kommer hen over mange muskelgrupper, og øvelserne ændrer hele tiden karakter, så du bliver udfordret både på styrke og på kondition. I Pure strength bruger vi bl.a. TRX og kettlebells.

Senior stræk og styrke

Senior stræk og styrke er holdtræning for alle, der ønsker at udfordre sig selv med lettere fysisk krævende stationstræning. Man får herved forbedret sin styrke og udholdenhed.

Cykling

Let øvet
På dette hold fokuseres på indlæring af korrekt cykelteknik. Timen starter med 10 minutters opvarmning. Derefter køres intervaller af 3-10 minutters varighed. Der vil være indlagt pauser/aktive pauser mellem hvert interval. Musikken bruges aktivt til at skabe en sjov og aktiv atmosfære. Timen er for alle.

HUSK: Hvis du er ny skal du komme i god tid, så instruktøren kan hjælpe dig med at sætte cyklen op! Arbejdstid: 38-43 min

Øvet
Kredsløbstræning, som foregår i intervaller af varieret intensitet, spurt, og tung kørsel. Timen er mere udfordrende, da vi vil køre i længerevarende intervaller og færre pauser. Der kan være indlagt 1-3 pauser af 30-60 sek. varighed. Der er mere stående kørsel.
HIIT-cykling
45-minutters time, hvor der startes op med en kort opvarming og så er det ellers derudad.